היתרונות שלנו בהדמייה

 

הקמתו של הסטודיו להדמייה אדריכלית כחלק מובנה מהמיפוי האדריכלי היה לא אחרת מאשר שאלה של זמן עבורנו. מחד גיסא לתת שירות " One Stop Servics Center" לאדריכלות ולעיצוב פנים ולמאידך להמשיך ולשמר כל העת את המומנטום ההתפתחותי בחברתנו.

 

למדנו במהרה, שהנחיצות בקובץ תלת מימד עבור האדריכל שעובד 3D  עוד בטרם יחל בעבודתו, אינה מוטלת בספק. השאלה כאן היא זמן וכסף. כמה זמן לוקח להעמיד קובץ תלת מימד " As Made "  למבנה הקיים,  בדיוק מירבי בזמן הכי קצר ובעלות הכי נמוכה שניתן.

 

התשובה המנצחת תמיד תהיה נעוצה, בשילוב המנצח של מספר יכולות בו זמנית של אותו ספק. קרי פלקסי-ג'ט. שכן, השימוש במידע הבסיסי הקיים בגרמושקה חוסך ללא ספק את עבודת המיפוי בשטח, ובכל המקרים בהם מתברר שה" מציאות" ו"הגרמושקה" אינם תואמים, מה שמתברר רק בשלב הקמת התלת מימד, כי אז אנו פשוט מזניקים לשטח את צוות המיפוי שלנו שמבצע במקום התאמה מלאה לאותם מרחבים שיש בהם "לאקונות",  העדכון מוכנס היישר לתלת מימד וכך לסיום הזריז והמוצלח של קובץ ההדמייה. ללא ספק והוכח שזאת השיטה המנצחת בכל המובנים וללא תחרות.

 

כדי להכיל את התמונה המלאה פלקסי-ג'ט עושה שימוש ב IFC ..Industry Foundation Classes זוהי פלטפורמה נייטרלית או פורמט קובץ פתוח שאינו נשלט על ידי יצרן יחיד או קבוצה של ספקים, המבוסס על מודל נתונים שפותח על ידי Building SMART גוף וולונטרי לשת"פ כדי להקל על יכולת הפעולה ההדדית של האדריכלות ההנדסה והבניה בעולם פלח מתוך מתודולוגיית ה BIM.

 

תחילת דרכנו שנת 2011 כאשר פלקסי-ג'ט נבחרה כספקית שירות למשתמשי ה Revit בארץ. וקבלה מעמד ראשוני בהקמת לשוניות מיפוי בתוך ה Revit (ראה תמונה), עבורנו היה זה אתגר עצום להמשיך ולחתור לפתיחת הסטודיו להדמייה אדריכלית שאכן לא אחר לבוא וכיום מאפשר את " One Stop Servics Center" לאדריכלות ולעיצוב פנים.

 

וכיום שנת 2021 מגוןן הפורמטים בהגשה הוא מאוד רחב ובא כתוצאה מניסיון הרב והמשותף הנצבר לנו ולקוחותינו, ביניהם נמצא את ההגשות ב E57, PLN, RVT, SKP, מגוון עבודות ב RHINO בהגשת 3DM,ומעל כל זאת פעולות רנדור מורכבות למבנים מורכבים התיאום מראש עם האדריכל להצגה נכונה של הפוזיציה בתלת מימד. וכמו כן הלבשות מבנה לפי עיצוב ורעיונות אותם קובע האדריכל מקבל השירות.

 

להתרשמות ממגוון עבודותינו בהדמייה הוספנו בגלילה בעמודים הבאים דוגמאות לעיון. נשמח לראותכם בין לקוחותינו

 

 

דילוג לתוכן