הקורונה, הגז הטבעי, השלג המלאכותי והסקי, ישראל 2021-2022

הקורונה, הגז הטבעי, השלג המלאכותי והסקי, ישראל 2021-2022

חברת פלקסי-ג'ט במחשבה פורצת דרך, מחשבה על המציאות קיימת זו שמטילה עלינו חובה להתמודד מול הקורונה זו שהפכה את חיינו לקשים מנשוא ואין יודע מתי תצא אם בכלל. 

פלקסי-ג'ט פותחת למענכם צוהר חדש, בחשיבה יצירתית אוהדת למען רווחת המשפחה בישראל, למען רווחת הקהילה כאן בכל אשר היא, ובעיקר למען רווחת חיי הפרט בעומס המנטאלי המתגבר והצורך האולטימטיבי של שמירת השפיות מול העולם החדש שנכפה עלינו. עולם של קורונה, עולם בו הווריאנטים של המחלה מתחלפים עלינו, הם הולכים ובאים מחדש ומי יודע מה באמת צפוי לנו בשנים הבאות וכיצד ישתנו חיינו בעולם הזה. 

התודעה של "חיים לצד הקורונה" כבר קיימת, על זה אין חולק. נקודה. אז בואו נגדיל ונחשוב הרחק אל האופק מקום בו נוכל להכין לעצמנו כאן במולדתנו מקום שבו כולנו נוכל להנות ממנו בחוויה מעצימה.

קחו למשל את משאבי הגז הטבעי של מדינת ישראל. בואו במצבנו זה של הקורונה נשלב את נכסי הגז הטבעי בארץ ונקים פארק לאומי פארק מים משולב שנותן ביטוי לאנרגיה הירוקה של הגז הטבעי בשימוש לכלל הציבור בישראל מתחם ענק ומפואר שיש בו ויהיה בו המון גאווה לאומית ליכולת שלנו להתגבר על מכשולים ומצוקות בעידן זה של עולמנו. 

הכוונה היא להקים פארק ספורט לאומי , לא רק לחובבי ספורט הגלישה בסקי, אלא מתחמי ענק של  מדשאות, אגם מים מתוקים, (תוצרי הפשרת השלג המלכותי), מתחמי ספורט, וספורט מים, פלגי מים במחזוריות וללא אובדן בינות  המדשאות העצים והמרחבים, מבנה ענק לסקי מלאכותי, מעוצב באדריכלות מרהיבה, פרי מחשבה של פלקסי-ג'ט מה שמזמין את כככככולם להנאה מושלמת. 

פארק סקי שלג מלאכותי כבר קיים כמותו במספר מקומות בעולם אפילו במצרים. כל מדינה בחרה לעצמה מקום ואדריכלות מתאימה. גרעין העניין הוא שימוש עצום באנרגיית חשמל ליצירת השלג המלאכותי, אך בישראל כבר קיימת תשתית הולכת הגז הטבעי ואכן נעשה שימוש בתשתית עצומה זו של הולכת גז טבעי לשימוש באנרגיית זו של גז טבעי למען הציבור בישראל מאנרגיה ירוקה זו נקים את הפארק סקי מלאכותי על כל ענפיו. רווחת לציבור בישראל סוף סוף תוכל להנות מאוצרותיו של הגז הטבעי במדינה שלנו. זה הזמן, שאם לא עכשיו אמתי.

ולשאלה מה עלות הקמה של פרויקט מעין זה..? ובכן על פי חישובים נרחבים ומעמיקים שערכנו התוצאה שהגענו היא פעמיים וחצי עלות השיפוצים שנערכו באיצטדיון בלומפיד ביפו.

דילוג לתוכן